Lista mea de bloguri

Faceți căutări pe acest blog

Powered By Blogger

Prietenia este o relaţie care se bazează pe încredere, cinste, toleranţă. - A. von Kotzebue

Imi doresc sa cunosc si sa vorbesc cu cat mai multi tipi din Bucuresti si...
Sa fii singur este cumplit, mai ales in lumea asta idioata, in care politica domina...iar politicienii...alde Hrebenciuc, Vanghelie..., parca ajung sa ne decida viata...
Oare mai exista tipi adevarati, sinceri, open-minded?

duminică, ianuarie 10, 2010

Da.....

In fiecare seara, parca sentimentul singuratatii e mai sfasietor. Am sentimentul ca ma prabusesc total si asta nu ca nu sunt futut...asta am uitat deja cum se face, ci mai ales, pentru ca sunt asa de singur si....trist.

Oare sa nu existe deloc un OM in Bucuresti, care sa aiba curajul sa vb cu mine? Sa ne intalnim, sa discutam, sa facem amor??? Nu sunt antropofag, nu am nici macar astfel de apucatori.

Ma gandeasc, daca sa mai scriu aici....Oricum, nu am deloc sanse ! Sau totul pare inutil.

Un comentariu:

  1. Din postarile tale de pana acum, un strain nu si-ar face o impresie prea buna...intr-un cuvat reiese ce esti destul de disperat! Tu ai iesi la o intalnire cu cineva asa? De ce nu vezi partile pozitive, sunt convins ca sunt si ele pe undeva pe acolo...si scrie despre ele...nu iti transforma blogul intr-un anunt "matrimonial"...Nu stiu, faci cum crezi tu ca este cel mai bine...era doar o parere! Good luck!

    RăspundețiȘtergere