Lista mea de bloguri

Faceți căutări pe acest blog

Powered By Blogger

Prietenia este o relaţie care se bazează pe încredere, cinste, toleranţă. - A. von Kotzebue

Imi doresc sa cunosc si sa vorbesc cu cat mai multi tipi din Bucuresti si...
Sa fii singur este cumplit, mai ales in lumea asta idioata, in care politica domina...iar politicienii...alde Hrebenciuc, Vanghelie..., parca ajung sa ne decida viata...
Oare mai exista tipi adevarati, sinceri, open-minded?

luni, decembrie 21, 2009

Inca o zi...

Azi a aparut, in sfarsit, Soarele ! Parca mi a crescut inima la loc. Dar, in rest...la fel de singur. Am pregatit casa pentru Sarbatori. Maine imi fac si bradul de Craciun. Ma gandesc cu jind mult la cum as putea sa strang pe cineva in brate. Ma rascoleste gandul asta deseori. Si totusi ma intreb..oare de ce maturii sunt ocoliti de cei tineri? M-am saturat de ideile de acum traditionale - prea mare, sorry, prea batran. Liga Celor Maturi si Dornici de Amor...s-o fi constituit???!!! Si noi suntem oameni, avem sentimente si vrem sa facem dragoste.

PS.
Astazi Base a redevenit presedinte. Prilej pentru celebra dna Firea si tanarul...cred sigur si un pic isteric, Mihai Gadea..de la Antena 3 sa spumege din nou. Iar, oare, apreciatul?? Mircea Badea sa vorbeasca de panarame in guvern. Au avut, au si vor avea un singur gand..sa-l distruga pe Base. Nu ca il simpatizez la nebunie..Dar, ma intreb permanent - au pe CINEVA sa il puna in loc? Ca Geoana este atat de distrus si sufera..se vede pe fata lui, ca iti este mila de el. Ce o face, "Mihaela, dragostea lui "!!!!???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu