Lista mea de bloguri

Faceți căutări pe acest blog

Powered By Blogger

Prietenia este o relaţie care se bazează pe încredere, cinste, toleranţă. - A. von Kotzebue

Imi doresc sa cunosc si sa vorbesc cu cat mai multi tipi din Bucuresti si...
Sa fii singur este cumplit, mai ales in lumea asta idioata, in care politica domina...iar politicienii...alde Hrebenciuc, Vanghelie..., parca ajung sa ne decida viata...
Oare mai exista tipi adevarati, sinceri, open-minded?

sâmbătă, decembrie 19, 2009

O zi de decembrie, al naibii de geroasa...trista

Azi a fost cumplit de frig. Si, ma gandesc ca vin Sarbatorile. Lumea se bucura, unii poate ca nu...Eu insa tot singur. Imi pare rau rau ca MC si stricat masina. Mi as dori imens sa am niste amici sa merg la un party, sa socializez la o cana de vin fiert, sa iubesc. Mi e dor mult de ai mei, care nu mai sunt demult, in casa asta. Mi e dor de Strasbourg, de prietenii mei de din Consiliu si de Piata Catedralei sau de Targul de Craciun, unde mancam covrgi sau choucroute. Ii invidiez pe toti cei care ies sambata in cluburi sau..rad. Veti spune, iata inca un ratat si un refulat sau o victima. Nu cred...!!! Sunt mereu cu picioarele pe Pamant. Imi doresc sa cunosc tipi tineri, cu care sa ma simt bine. Apoi, a venit si vestea ca avem un nou guvern..Oare, pe cine naibii o mai interesa asta? Base a castigat un mandat nou....Habar nu am unde ne indreptam..Poate catre abis, vorba lui Bergosn. Ma visez in cabinetul lui Freud, povestindu i despre visurile mele erotice. Matur, dar cu vise...de amor. Ce ziceti???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu