Lista mea de bloguri

Faceți căutări pe acest blog

Powered By Blogger

Prietenia este o relaţie care se bazează pe încredere, cinste, toleranţă. - A. von Kotzebue

Imi doresc sa cunosc si sa vorbesc cu cat mai multi tipi din Bucuresti si...
Sa fii singur este cumplit, mai ales in lumea asta idioata, in care politica domina...iar politicienii...alde Hrebenciuc, Vanghelie..., parca ajung sa ne decida viata...
Oare mai exista tipi adevarati, sinceri, open-minded?

vineri, decembrie 25, 2009

Zi de sarbatoare

Azi e Craciunul, ziua in care TOTI ar trebui sa ne strangem in familie si sa stam la masa, bucurandu-ne de un moment unic al anului. Cei mai multi asa o fac...
Eu azi am avut o zi obisnuita. Cu o casa plina, cu un brad imens, dar fara un suflet langa mine. Doar in astfel de zile se poate intelege sufletul omului, dar mai ales al romanului.Cred ca am ajuns prea reci, prea rai...sau poate indiferenti ca sa ne gandim la ceilalti...

PS.
Pe zi ce trece ma conving ca lumea gay e o lume a contrastelor, in care relatia de prietenie e conditionata de un futai-pe fuga sau serios, si in care nu poti rezista daca nu treci dintr un pat in altul. Dorinta carnala crde ca e prea de multe ori dominanta.
Dar cu cei singuri, cei nefututi sau carora nimeni nu le da atentie sau le cere bani...pentru ca sa obtina fructul dorit...se gandeste cineva???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu