Lista mea de bloguri

Faceți căutări pe acest blog

Powered By Blogger

Prietenia este o relaţie care se bazează pe încredere, cinste, toleranţă. - A. von Kotzebue

Imi doresc sa cunosc si sa vorbesc cu cat mai multi tipi din Bucuresti si...
Sa fii singur este cumplit, mai ales in lumea asta idioata, in care politica domina...iar politicienii...alde Hrebenciuc, Vanghelie..., parca ajung sa ne decida viata...
Oare mai exista tipi adevarati, sinceri, open-minded?

duminică, decembrie 20, 2009

Intr-o zi de duminica

Astazi, zi de duminica. Se zice de sarbatoare. Si frigul si cerul plumburiu, toate m-au intristat. Mai toata ziua m-am parpalit si m am gandit cum sa imi petrec Revelionul. Mai mult ca sigur ca voi fi tot singur ! La televizor si la un pahar de sampanie. Ma intrebam aseara daca cineva se gandeste ca in zilele acestea de Sarbatoare unii sunt singuri si ca si-ar dori sa vorbeasca cu unii si cu altii. Azi m-am tot plimbat pe siteuri si am citit destule. Am dat peste un anunt ca un tip caut sa faca sex pana la epuizare de Sarbatori si cauta sex grup. Ma intreb, daca macar voi vedea si eu vreodata asa ceva..Caci pare excitant sau..mai degraba zis, masculin. Dar, amorul il poti face doar cu cei ce sunt de comun acord sau se accepta. Nu stiu daca mai se poate vorbi despre dragoste – love, amour, liebe, liubiu..amore..sau cum i s-o mai zice. Cred ca in lumea noastra, toata lumea vrea..sex...precum ..in natura. Si sunt din ce in ce mai putini oameni !
PS
Sunt 20 de ani de cand in atara asta am decis sa schimbam un sistem cu altul. Dar oare e vorba despre libertate sau despre anarhie ???!!! Habemus guvernum. In sfarsit! Cati dintre minsieriabilii nostri vor face ceva realemnte sau cati s-or fi gandind ca oamenii trebuie sa traiasca mai bine in lumea asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu